Banc electoral

rai-iad

Cum suntem în plină campanie electorală, evident, circulă o mulțime de bancuri pe această temă. Pentru astăzi am să vă povestesc unul care se potrivește perfect cu situația noastră, a românilor.

Cică, moare un cel mai cinstit politician român – evident așa ceva nu există, dar e banc 😀 – și înainte de a i se decide soarta, adică dacă merge în Rai sau Iad, i se prezintă cele două locații de către un funcționar al Purgatorului.

La Iad – mese întinse, muzică cu lăutari, grătare, mici și bere, dansatoare, ce mai… veselie în toată regula.

La Rai – liniște, muzică relaxantă, rugăciuni, muzică bisericească, altfel spus: un loc luminat, loc cu verdeață, loc de odihnă, de unde a fugit toată durerea, întristarea și suspinarea.

Ajunge politicianul nostru în fața lui Dumnezeu și cum în viața sa de politician a făcut numai bine și a fost cinstit, Dumnezeu îi spune:

„Fiule, pentru că ai fost cinstit, corect, ai ajutat oamenii nevoiași și te-ai ținut numai și numai de treabă, te trimit în Rai!”

Bucuros, politicianul pășește pe meleagurile Raiului… După câteva zile petrecute în grădina Raiului, politicianul se plictisește, ca urmare i se adresează lui Dumnezeu:

„Doamne, toți prietenii mei sunt în Iad, iar eu aici mă plictisesc de moarte. Trimite-mă, Te rog, și pe mine în Iad!”

La care Dumnezeu:

„Sigur vrei să te trimit în Iad?”

Politicianul: – „Sigur!”

Și astfel politicianul nostru cinstit este trimis în Iad.

La poarta Iadului îl întâmpină Dracul de serviciu și cum intră domnul nostru în curtea Iadului, Dracul îl aruncă direct în cazanul cu smoală.

Nedumerit și disperat, politicianul îl întreabă pe Drac:

„Auzi Drace, de ce mă chinui așa? Acum câteva zile când am trecut pe aici am văzut că era distracție maximă, mâncare și băutură din belșug, nu suferință și chin!”

La care Dracul îi spune:

„Da domnule, dar acum câteva zile era campanie electorală!”

Leave a comment